Wednesday, July 20, 2011

එක එකාට හිතිච්ච ඒවා

මගෙ ජීවිතේ මුහුද ඔයා
ඉතිං මට සමාවෙන්න
මට සමාවෙන්න මට ඔයා එනකන් බලන් ඉන්න බෑ,
ඉතිං මට සමා වෙන්න,මම ඔයාට ගොඩක් ආදරෙයි.
අනේ සතුටින් ඉන්න.
මොකද මම ඔයාට ආදරෙයි,
ඔයා සතුටින් ඉන්න ඕනෙ.
ඔයාට මාව තේරෙනව ද?

මට පොරොන්දු වෙන්න?

ඔයා සතුටින් ඉන්නව කියල,

ඔයා හොදින් ඉන්නව කියල...


පිලිතුර


මා හිතුවෙ ඔයා හොඳින් ඉන්නව කියලඒත් ඒක වැරදියි
මං ඊයෙ නිව්ස් වලින් දැක්කා

ඔයාගෙ ඔලුවට පරමාණු බෝම්බයක් වැටෙනවා
ඔයා එතනම කලුරිය කලා
මට දුක නෑ :පී :පී තාරා

ඔයාව ඇඩ්මිට් කොලේ අංගොඩ පිස්සං කො‍ටුවේ
දැන් එහි නම වෙනස් කොර ඇත
අලුත් නම මා නොදනී
ඔබද නොදනී"
ඉතුරු ටික පස්සෙ දාන්නම්.

.........................................................................................
දැක්කෙම් අඹ පොකුරක් (තිබ්බ ගහ මතක නෑ)

ගත්තෙමි 6 දිග 4 පලළ පොල්ලක් (ඇහිඳ ගත්තෙ කොහෙන්ද කියල 


මතක නෑ)

ඇඟේ තියෙන ෆුල් ඩම් එක දමා ගැසුවෙමි අර කලින් කිව්ව අඹ 


මොකද්ද එකට

වැ‍ටුන අඹ ගෙඩි ටික එතන නිදාගෙන හිටපු බලු පැටියෙක් ගෙ ඇඟට


.......................................................................................


උදේ දහයට පමණ

කොම්පියුටරේ ෆෝර්මැට් කලෙමි

ස්කයිප් දැම්මෙමි

අවාස්ට් ඇන්ටි වයිරස් එක දැම්මෙමි

අම්මා ගහයි බැට් එකෙන් කිව්වලු


ගින්දර වගේ ස්ලෝ විය

විවිධ දේවල් මතක් විය

ගෙදර නිසා ඒවා හිතේ තබාගතිමි.
.......................................................................................


ගසන්නට සිතුවා දෙපිලට බෙදී ක්‍රිකට් තරඟයක්

පු‍ටුවක් ගත්තෙමි කඩුල්ල ලෙස

ආවා ටෙනිස් බෝලය පන්දු යවන්නාගේ අතේ සිට මාගේ බැට් එක 


දෙසට

ගැසුවා ෆුල් ඩම් එක යොදා සිතා ගන්නට ලකුණු හයක්

අහෝ ඛේදයකි

‍රැඳුනා බෝලය ගස උඩ


මම මේක ගත්තේ මෙතනින්.

0 ක් අදහස් දක්වන ලදී:

Post a Comment